2011-04-11 | 03:48:42

Dag 01 - berättar om mig

Namn: Simon
Mellannamn: Ludvig
Efternamn: Berg
Efternamn Aka; Montaña
Född: 1994-04-21
Bor: Stockholm/Solna
Skola: Brommagymnasium ska byta till hantverksakademin
Gillar: Musik, foto och Mode
Flickvän: Erica Liedberg, finaste jag har!
Jobb: Ibland.. Men annars brukar jag sommar jobba som kock
Familj: Mamma, Pappa, Syster och en katt
Hus/lägenhet: Lägenhet
Sommaren: Är alltid i spanien (har hus där) och är med vänner

                                   Svar på frågor från läsare

Hur vill du att ditt liv ska se ut om du fick ändra och lägga till?
Jag tror inte jag skulle ändra så mycket, gillar hur allt är och jag har dom bästa i mitt liv!
Om du var tvungen att kyssa någon vem skulle det vara? (inte din flickvän)?
Haha vad är det för fråga? skulle inte kunna kyssa någon annan tjej. Men om jag var tvungen så skulle det vara... eh... En tjej som både jag och min tjej känner, jag menar en jätte nära gemensam vän som båda jag och min flickvän känner. För då skulle det kännas mer som en kompis kyss. Men skulle aldrig göra det.. klara mig otroligt bra med min tjej så behöver inga fler läppar än hennes!
Om du fick vara som en av dina killkompisar, vem skulle du då vilja vara?
Svår fråga fan!
Det finns många jag skulle vilja vara som.. eller iallafall testa på att vara som för någon dag eller så. Men om jag skulle få välja en kille så skulle det nog vara Oscar. För Oscar är en av mina bästa bröder som alltid har funnits där för mig när jag behövt någon, alltid varit där när man behöver prata eller bara behöver någon att vara med. Oscar kommer nog alltid betyda skit mycket för mig. Det finns många fler som betyder men Oscar har jag känt så fucking länge nu så jag har bara glad att han fortfarande finns kvar. Du och jag brorsan tills döden skiljer oss åt!
Har du stor?
Hahahaha! stor vadå? Eftersom du inte frågat vad som du undrar är stort så behöver jag inte svara på den frågan tycker jag. men tack för din fina fråga iallafall, riktig sköning haha!
Vem är den där killen Rami?
Okej det finns skit mycket att skriva om Rami men jag ska försöka ta det lite kortare. Första gången jag träffade Rami var på en buss på väg till skolan, när jag gick av bussen så frågade han mig om jag kunde köpa cigg till honom för att trodde jag var äldre än vad jag är. Efter det så har vi umgåtts mer och mer. Nu är Rami än av mina bästa bröder, vi ses nästan varje dag om jag ska vara helt ärlig. Vi båda har knasat med skolan så vi har mycket tid för att chilla. Lite mer om Rami är väl att han och jag delar på så mycket. Vi gillar samma saker och vi har samma vänner. Vi gör allt för att kunna leva och ha kul i livet och är så glad för hans skull att han träffat världens bästa tjej (Som får han glad och hon kan få han att le bara över ett sms). Brorsan är så glad för din skull, glad att jag har dig i mitt liv och alla våra minnen vi haft under den tiden vi känt varandra. Jag lämnar dig aldrig mannen! <3

Nu har jag skrivit om Dag 01 och nästa gång blir det dag 02 (ganska logiskt)

Direktlänk | Livet i bokstäver | 0 kommentarer
0 Kommentarer

Om du ska kommentera på min blogg så skulle jag vara tacksam om du kunde vara seriös, skriva ditt namn och inte slänga några onödiga eller dumma kommentarer. Tack för att du läser min blogg!:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Publiceras inte)

Skriv din Bloggadress här:

Kommentaren skriver du hära: