2011-04-13 | 00:19:27

Dag 02 - Hur ska den perfekta tjejen vara

I det hära inlägget ska jag skriva hur jag tycker att den perfekta tjejen ska vara, se ut och ha för stil. Som ni flesta vet så har jag redan en tjej som jag älskar att vara med, men det här är bara en kul grej och för er är det ett sätt att lära känna mig på!
Den viktigaste sida är Insida, enligt mig

Beskriv hur den perfekta insidan ska vara hos en tjej:
- Snäll men inte för snäll, tjejen måste ha en egen vilja.
- Ha en bra humor, men inte för oseriös.
- Inte vara blyg, kunna träffa nya kompisar och vuxna.
- kunna vissa känslor; glad, arg och ledsna.
- Vara säg själv och inte bli någon annan i olika tillfällen.
- Tjejen ska inte tro att hon är så vacker och att alla vill ha henne.



Beskriv hur den perfekta utsidan ska vara hos en tjej:
- Tjejen ska vara fin på sitt egna sätt.
- Hon ska vara lite kortare än mig.
- inte för smal, ska ha en normalbyggd kropp.
- Vackra ögonen är ett plus.
- ska tänka på hur hon klär sig, ex; inte mjukisar om man ska äta middag.



Beskriv hur den perfekta stilen ska vara på en tjej:
- Tjejen ska ha mycket smycken.
- Följa modet, gilla mode är också bra.
- Håret är viktigt, färga är snyggt och att ha en frisyr som hon själv gillar.
- klackskor är snyggt på tjejer, bara tjejen inte blir längre än dig.
Direktlänk | Livet i bokstäver | 0 kommentarer
0 Kommentarer

Om du ska kommentera på min blogg så skulle jag vara tacksam om du kunde vara seriös, skriva ditt namn och inte slänga några onödiga eller dumma kommentarer. Tack för att du läser min blogg!:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Publiceras inte)

Skriv din Bloggadress här:

Kommentaren skriver du hära: