2011-04-14 | 01:00:31

Dag 03 - Vad är kärlek för mig

Vill bara börja med att säga att det finns bara ett ord för kärlek; lycka.
Allting bygger på respekt, trohet och vänskap.

För att kunna ha en tjej, måste du respektera henne för den du är, plus att du måste hålla dig till henne och inte springa till massor andra och sist men inte minst så måste man ha en bra vänskap mellan varandra för om man inte kan ha kul tillsammans, eller att man inte känner sig säker med personen så finns det ingen möjlighet att det kommer gå..
Kärlek behöver inte bara vara mellan; kille och tjej.
Kärlek kan vissas till nästan vad som helst, en person, ett föremål, en plats eller ett minne!
För mig betyder kärlek mycket; speciellt för att jag har min flickvän och mina nära vänner som jag skulle kunna ta en kula för. Jag utan kärlek hade inte funkat.
Vissa människor säger att sex är kärlek, man kan säga att dom har lite rätt men ändå inte.. för sex är något du gör när det finns kärlek, ingenting som tar fram kärleken.

Ingen kan leva utan kärlek, kärleken gör så att ditt hjärta inte sluta pumpa!
Direktlänk | Livet i bokstäver | 0 kommentarer
0 Kommentarer

Om du ska kommentera på min blogg så skulle jag vara tacksam om du kunde vara seriös, skriva ditt namn och inte slänga några onödiga eller dumma kommentarer. Tack för att du läser min blogg!:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Publiceras inte)

Skriv din Bloggadress här:

Kommentaren skriver du hära: