2011-04-14 | 10:58:35

Dag 04 – Vad jag vill med den här bloggen

Hej alla trötta människor! sitter i skolan och ska snart åka till tekniska museet med min klass, mycket bättre en att sitta vid en skolbänk. Ska skriva om "dag 4", vad jag vill med min blogg. Ha en fortsatt trevlig dag alla!

Jag vill inte så speciellt mycket med min blogg, bloggen är till mest för mina vänner som gillar att läsa det jag skriver och det är inte så att jag satsar på att bli en ny A bloggare precis. Gillar att skriva ut vad jag gör, eller vad jag tänker på och lägga in bilder så folk kan se hur mitt liv ser ut på ett roligare sätt än att läsa allt jag skriver. Så länge folk gillar att jag skriver så tänker jag fortsätta, plus att det är roligt tidsfördriv. Det är allt jag har att säga om mitt bloggade, hoppas ni forsätter läsa. Kul att det är så många! Peace <3

Direktlänk | Livet i bokstäver | 0 kommentarer
0 Kommentarer

Om du ska kommentera på min blogg så skulle jag vara tacksam om du kunde vara seriös, skriva ditt namn och inte slänga några onödiga eller dumma kommentarer. Tack för att du läser min blogg!:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Publiceras inte)

Skriv din Bloggadress här:

Kommentaren skriver du hära: