2011-04-15 | 01:55:28

Dag 05 - 5 saker ni inte vet om mig

Nu ska ni få vet saker som inte dom flesta vet om mig, ska berätta lite om varje punkt som jag tar upp också. Hoppas ni gillar det, kommentera gärna och fråga eller kommentera (onödiga kommentarer redaras dirkt). Ha en fortsatt trevlig fredag!

- Idag fredag ska jag gå med en rosa Onepiece till skolan.
Jag har lovat massor att göra det, och idag blev det tyvärr den dagen..
- Jag gillar bröst mer än rumpa.
Det är för att man ser brösten tydligare än rumpan!
- Det tar ungefär 45 minuter för mig att fixa mig på morgonen.
det beror på att jag inte vill gå i vilka kläder som helst och för att man är seg och trött.
- Jag blir skit sur när man måste vänta på någon eller något mer än 10 minuter.
Har man sagt en tid så har man, okej ibland kan man fatta.. men inte varje gång.
- Jag bloggar för att det är kul.
och för att det är folk som vill att jag gör det.. 50/50 liksom.

Direktlänk | Livet i bokstäver | 0 kommentarer
0 Kommentarer

Om du ska kommentera på min blogg så skulle jag vara tacksam om du kunde vara seriös, skriva ditt namn och inte slänga några onödiga eller dumma kommentarer. Tack för att du läser min blogg!:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Publiceras inte)

Skriv din Bloggadress här:

Kommentaren skriver du hära: