2011-04-17 | 22:36:00

- Anonym

Eftersom du undrar så mycket så är det väl lika bra att jag svarar på dina frågor fast frågestunden är slut.

Hur är din flickvän? hur träffades ni?
- Min flickvän är speciell för mig, det är väldigt svårt att förklara. Hon är som jag när det gäller humor, temperament och kärlek. Vi kan göra allt tillsammans, vi kan prata om det mest och vi är oftast glad när vi är med varandra. Hon är snäll, vacker, rolig och bara min!
- Det är svårt att säga exakt hur vi träffades, vi umgicks med samma vänner och så började vi träffas på det sättet.

Är du nöjd med dig själv (utseende mässigt)? Vad är du isånafall mest/minst nöjd med?
- Haha vilken fråga. Om jag ska vara ärlig så trivs jag väl ganska bra med mig själv. Många säger att jag ser äldre ut och det är väl positivt tror jag. Jag gillar att gå med kläder som känns bra för mig, struntar i vad folk tycker och tänker. Ibland är det Chillkläder.. ex. när man bara ska ner till centrum. Men nu för tiden är det alltid Jeans och snyggare kläder som är på, har tröttnat på luffarstilen lite :)
- Hahaha, ingen aning... vi tar nästa fråga istället :)

Har du alltid varit en sån som säger vad du känner eller vad man ska säga?

- Ja det måste jag väl stå för, har alltid gillat att tycka som jag vill. Att skriva av sig är nog det skönaste som finns! Att förklara för andra människor hur man tycker, mår och känner om saker är något alla borde göra.. enligt mig(?) Jag gillar att vara en i mängden, men inte han som är som alla andra.. utan han som alla tror är som alla andra fast han som är störst inombords.. :)

Vrf ska du byta skola? Vilken går du på nu? Är den bra/dåligt?
- För den skolan jag går i nu är inte min grej.. Bara plugg, plugg och plugg! Plus att jag går Teknik som är svåraste inriktningen på skolan (Enligt skolan).
- Jag går i Bromma Gymnasium som ligger vid Stora mossen, två stationer från brommaplan med gröna linjen mot T-Centralen.
- Skolan är väldigt bra, Eleverna är roliga och otroligt snälla. Men gillar inte lärarna så mycket, min favorit lärare på skolan heter Karin och henne har jag i engelska!

Direktlänk | Livet i bokstäver | 0 kommentarer
0 Kommentarer

Om du ska kommentera på min blogg så skulle jag vara tacksam om du kunde vara seriös, skriva ditt namn och inte slänga några onödiga eller dumma kommentarer. Tack för att du läser min blogg!:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Publiceras inte)

Skriv din Bloggadress här:

Kommentaren skriver du hära: