2011-04-15 | 12:42:04

Svar på frågor!!

  Linnea om Startar nu nu nu, svarar på fredag!:
Har hört att du sjunger bra, kan du inte sjunga och lägga in på bloggen ? :D
IP: 84.217.10.44
Svar; Ingen aning vart du hört det ifrån, men visst kan kanske gör ett försök någon gång när jag fått min mic :)
14 April, 17:23  
 

Anonym
om Dag 03 - Vad är kärlek för mig:
om kärlek är lycka, vad är då olycklig kärlek?
IP: 85.229.189.126

14 April, 02:18
 
  Svar; Olycka såklart? Om du lever med olycklig kärlek så är du ju inte lycklig eller hur? det är vad jag tror iallafall :) kul att du frågar iallafall!


Anonym
om Startar nu nu nu, svarar på fredag!:
vad är ditt bästa minne från din grundskola och håller du fortfarande kontakt med någon som går där eller som gick ut samtidigt som du
IP: 83.250.174.241




12 April, 23:32
 
  Svar; Har inte bara ett, helt omöjligt att bara välja ett. Hela 7-8 var helt sjukt! saknar hela minklass nästan. Jag umgås bara med några stycken.. ex: Samuel, Christian, Nathalie ibland och sen träffar jag på folk från min klass ganska ofta. Fast umgås med Jim som går i 9an nu i min gamla skola, så har lite kontakt med det gamla också! bra fråga, skit svår att svara på egentligen!


Elin
om Startar nu nu nu, svarar på fredag!:
Hur gammal är du egentligen? Typ 25 eller?
IP: 80.216.80.23
Svar; Hahhahaa, 25? nej 17.. är det bra att se ut som 25?.. systemet näääääästa!






12 April, 23:09
 
 

ssss
om Startar nu nu nu, svarar på fredag!:
Taggad för provet imorn elelr? ^^
IP: 90.130.18.38



12 April, 22:35
 
 


Svar; Hahahha, gjorde inte provet.. för ska byta skola så kände att istället för att gå och streesa på ett prov så sov jag lite längre :)


Rosanna
om Startar nu nu nu, svarar på fredag!:
Varför är jag så bäst????
IP: 178.251.130.163





12 April, 22:32
 
  Svar; Den dagen du är bäst Rosanna... då är... finns inget att säga du är PAJAS och inget mer!


Sara
om Dag 01 - berättar om mig:
Har din brud någon blogg?
IP: 80.216.83.198




12 April, 20:49
Svar; Ja det har hon, fast det är en privat blogg som bara hennes nära får läsa, den dagen hon säger att alla får läsa den så lovar jag att skriva ut den direkt på min blogg. ;)



Direktlänk | Livet i bokstäver | 0 kommentarer
0 Kommentarer

Om du ska kommentera på min blogg så skulle jag vara tacksam om du kunde vara seriös, skriva ditt namn och inte slänga några onödiga eller dumma kommentarer. Tack för att du läser min blogg!:

Skriv ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Publiceras inte)

Skriv din Bloggadress här:

Kommentaren skriver du hära: